Stäng
Frakt 49:- ex moms Fri frakt över 1000:- ex moms Egen förädling Trygg betalning

Jobba på Hejco

Vi bryr oss om dem som bryr sig om andra. Och att vi som jobbar på Hejco också bryr sig också om varandra är en självklarhet. Vi designar, producerar, marknadsför och säljer arbetskläder. Men vad som verkligen gör oss annorlunda är människorna som jobbar med Hejco.

Våra värderingar är viktiga. Vi kallar dem C.P.D.E och allt vi gör ska rymmas inom ramen för de bokstäverna. Men det är inte bara bokstäver, det är våra värderingar som vi på Hejco tillsammans jobbat fram och som finns som en röd tråd i vår verksamhet. 

CARING - Vi bryr oss om våra kunder, varandra, samhället och miljön
PROUD - Vi är stolta över våra produkter, över våra kunder och över att arbeta med Hejco
DEDICATED - Vi är engagerade, tar ansvar och får saker att hända 
EASY - Det ska vara enkelt att vara kund hos oss genom vår tillgänglighet, support och flexibilitet

Vi hoppas att du tycker det låter intressant! 

Lediga tjänster

Finsktalande Customer Experience Assistant till Hejco

Vi söker en finsktalande Customer Experience Assistant som vill vara en del av ett värdedrivet företag som bryr sig om de människor som bryr sig om andra.
Vill du jobba i en expansiv och utvecklande miljö där vi utmanar oss varje dag för att alltid ge våra kunder det bästa vad gäller kvalitet, produkt, service och engagemang?
Då är detta något för dig!

Om tjänsten
Som finsktalande Customer Experience Assistant hos oss på Hejco kommer du att arbeta mot såväl den finska som svenska marknaden där du kommer att ha kontakt med både återförsäljare, säljare samt slutkunder.

Arbetet innefattar traditionell support via flera olika kanaler där förekommande ärenden innehåller allt ifrån orderläggning, produktinformation, fakturering och mer därtill. Utöver detta kommer du även vara spindel i nätet för att utveckla och stötta den finska verksamheten. Hos oss får du möjlighet att vara med och bygga upp, vara delaktig och påverka din roll som Customer Experience Assistant. Vi sitter i helt nya lokaler och vi är ca. 25 medarbetare totalt, ett engagerat och gott gäng.

I din roll som Customer Experience Assistant kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

  • Service mot kunder och återförsäljare via mejl, chat och telefon
  • Administrativa åtgärder
  • Tätt samarbete med övriga avdelningar så som marknad, sälj med flera
  • Utveckla och bygga rutiner för framtidens kundservice

Om dig
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av kundservice och som är bekväm i din roll. För att lyckas i rollen bör du kunna både svenska och finska flytande samt ha god systemvana. Du är flexibel och kan hantera problem av både lättare och svårare karaktär. Som person bör du vara självständig, gilla ett högt tempo och ha en förmåga att leda dig själv. Du har ett gediget intresse av kommunikation och brinner för att alltid leverera den bästa tänkbara kundupplevelsen. Du är ordningsam, noggrann, ansvarstagande och engagerad i det jobb du utför.

Viktigt för tjänsten är:

  • Flytande i finska och goda kunskaper i svenska
  • Minst 2 års erfarenhet
  • Systemvana samt självständig

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Hejco
I drygt 60 år har vi på Hejco designat, utvecklat och tillverkat arbetskläder för alla de människor som arbetar med att ta hand om andra. Det började 1954 i Hyssna utanför Borås då Henry Johansson startade upp verksamheten Henry Johansson & Co, sedermera Hejco, med ambitionen att skapa arbetskläder med god kvalitet och funktion. Kläder som skulle förbättra arbetslivet för alla yrkesgrupper inom vård & omsorg, dental, städ, hotell, restaurang och kök.

Vårt fokus är kvalitet, funktion och lyhörd service. Idag har vi kommit en god bit på vägen i vår utveckling och är kända för den höga kvalitet som produkterna håller. Med Hejcos produkter kan man känna sig trygg i att få bästa passform och funktionalitet. Samtidigt sätter vi stort värde på lyhördhet och närhet till våra kunder för att kunna fortsätta utvecklas och tillgodose marknadens önskemål.
Hejcos kollektioner produktutvecklas i Sverige och vi arbetar målmedvetet med att ta ansvar i såväl sociala frågor som miljöskydd. Vår framtidsvision är att vara det ledande varumärket i Europa för arbetskläder inom vård & omsorg, dental, städ, hotell, restaurang och kök.

Kontakt och ansökan
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till Kristoffer Gransing, Customer Experience Manager på Hejco. Vi tillämpar en löpande urvalsprocess.

Mail: kristoffer.gransing@hejco.com

Telefon: 072-085 69 25

Frakt 49:- ex moms Fri frakt över 1000:- ex moms Egen förädling Trygg betalning
Hejco | Fristads AB – Katrinedalsgatan 13 A, 504 51 Borås, Sverige | Org.nr. 556023-8486
Standardvy | Byt till Mobil vy